نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6547
-
الف
+

«ژینوس» سریال «خانه به دوش» چگونه بازیگر شد؟

«بهنوش بختیاری» درباره چگونگی ورودش به دنیای بازیگری سخن گفت.

«بهنوش بختیاری»درباره چگونگی ورودش به دنیای بازیگری و سختی های این حرفه سخن گفت.

 به گزارش آی فیلم2، «بهنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در برنامه «دورهمی » درباره چگونگی ورودش به دنیای بازیگری و سختی های این حرفه ، سخن گفت.

«بهنوش بختیاری» با بیان این که هر بازیگری میل به دیده شدن دارد ، گفت : من به خاطر کمبود محبت وارد حرفه بازیگری نشدم در واقع بعد از فارغ شدن از ترجمانی زبان فرانسه وارد تیاتر شدم و پس از مدتی این عرصه را ترک کردم به خاطر این که فکر می کردم برای موفقیت در این حرفه باید با هیجان بالا واردش شوی که متاسفانه آن زمان در وجود خودم ندیدم.

بازیگر سریال «خانه به دوش» ادامه داد : بعد از آن تصمیم گرفتم در پشت صحنه به عنوان منشی صحنه کارگردانان مشهور ایرانی فعالیت کنم.

بانو «بختیاری» با اشاره به نقش آفرینی خود در سریال «خانه به دوش» گفت: زمانی که آقای عطاران پیشنهاد بازی در این سریال را به من دادند به دلیل داشتن مشکلات روحی و روانی در آن زمان ، اشتیاق زیادی برای بازیگری نداشتم اما همه چیز دست به دست هم داد تا در این سریال ایفای نقش کنم.

«بهنوش بختیاری» در خصوص این که یک بازیگر چگونه می تواند در کار خود و نشان دادن تواناییش موفق شود ، گفت : یک بازیگر باید پتانسیل روحی و روانی بالایی داشته باشد تا در مقابل مقایسه های بی جای دیگران و یا این که هر لحظه به تو بگویند که در کارت موفق نمی شوی ، بی اهمیت باشند.

«بهنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 1354 هجری خورشیدی در تهران به دنیا آمد .

او دانش آموخته ترجمان زبان فرانسه می باشد و برای اولین بار در سال 1375 با بازی در سریال «هوای تازه» ساخته «محمد رحمانیان» بازیگری را آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال «شب های برره» ، «خانه به دوش» و «زندگی به شرط خنده» به محبوبیت رسید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر